diumenge, 7 de juny del 2020

DILLUNS 8 DE JUNY

BON INICI DE SETMANA FAMÍLIES, NENS I NENES !
CONTINUEM TREBALLANT !

CLASSE DELS PIRATES I CLASSE DELS GEGANTS (P3A - P3B)
SEQÜÈNCIES TEMPORALS
L'activitat que us proposem avui és per adonar-nos que quan fem alguna activitat
sempre hi ha un ordre en el temps.
I, si a més a més, ho diem en veu alta i després recordem com ho fem de manera ordenada, n'anirem prenent consciència.

COM HO FAREM ?
Podeu triar moments i materials.
Nosaltres us posem uns exemples.
Podeu fer aquests o uns altres segons les vostres rutines.

Pleguem els mitjons                                                                                                          
Direm:                                                                                                                                
      1. Ajuntem els mitjons                                                                                                         
      2. Enrotllem els mitjons                                                                                                      
3. Fem un caputxó                                                                                                        
Mengem una fruita
Direm:
1, Triem un plàtan
2. Pelem un plàtan
3. Mengem un plàtan
Juguem
Direm:
1. Agafo les joguines
2. Jugo
3. Recullo les joguines
DESPRÉS RECORDAREM COM HO HEM FET... TAMBÉ PODEM AJUDAR-NOS CONTESTANT LES PREGUNTES...
. Què hem fet primer?
. I després?
. I al final?
DESITGEM QUE GAUDIU MOLT FENT-LA !!

CLASSE DELS DINOSAURES I CLASSE DELS COLORS (P4A - P4B)
Bon dia, Dinosaures i Colors !!!
Aquesta setmana us proposem fer topografies, un joc d'orientació espaial.
Què necessitem?
. Dos quadrícules iguals. Poden ser amb més o menys quadrats segons el grau de dificultat.
. Pedres, petxines, gomets, fitxes...
Com ho farem?
En una quadrícula els hi fem un model i després l'infant ha de reproduir el mateix a l'altra.
Bona pràctica!!
Rosó i Lidia

CLASSE DELS UNICORNS I CLASSE DELS GATS (P5A - P5B)

 LA  MÀQUINA  DE SUMAR
AVUI, HEM PORTAT LA MÀQUINA DE SUMAR, I LI HEM DIT QUE SUMI 3.

SABEU COM FUNCIONA?

DONCS… IMAGINEU QUE INTRODUÏM 1 COSA I ENS TREU 4.

QUÈ HA FET LA MÀQUINA? , AFEGIR 3 ELEMENTS MÉS.

PER EXEMPLE, POSEM  UN 🐧 I ENS TREU  🐧🐧🐧🐧

🐧 +🐧🐧🐧 = 🐧🐧🐧🐧                1 + 3 = 4

VOLEU JUGAR ?
VINGA !!!!! 
POSAREM…….    🍀🍀🍀      🐰🐰🐰🐰🐰🐰    ✂️✂️    🌂🌂🌂🌂    🕦🕦🕦🕦🕦🕦🕦    🍉🍉🍉🍉🍉


ENS SABRÍEU DIR QUANT ENS DÓNA EN CADA CAS?

Ara que ja us heu iniciat als problemas i a les sumes, us deixem un enllaç
interessant que podeu anar treballant.
Clica al número 1 del Jan i hi trobaràs problemes amb sumes que ja pots resoldre.

T’animes?
                                                                                                  Olga i Isabel









1 comentari: