dijous, 13 de febrer del 2020

PROJECTE: LA CAIXETA DE LA VIDA P3

"M’agrada la vida, m’agrada la vida!
Quan era petiteta estava a la panxeta
I ara que sóc gran vaig a l’escoleta".

Amb aquest projecte hem fet activitats individuals i col·lectives. Hem  explicat una mica la nostra biografia. Les famílies ens han ajudat amb una caixeta on han ficat fotos, objectes i records.

Amb molta il·lusió hem compartit les nostres histories i junts hem descobert:
Que a la panxeta som molt petits, creixem  i quan sortim tallen el cordó. Les mares, pares, padrines, avies i germans ens cuiden i així anem fent coses cada dia diferents: fer popeta, biberó, gatejar, caminar, jugar, córrer i anar a l’escola del Frederic Godàs!!!
                                     
                                  P3 A
P3 B

ESPAI MATEMÀTIC P3A

Fem encaixos i trencaclosques senzills tot construint espacialment i utilitzant el raonament lògic.

dilluns, 10 de febrer del 2020

ESPAI MATEMÀTIC P3A

Classifiquem mitjons pel seu color i la seva grandària.  Els pleguem tot cargolant i ficant-los dins.


divendres, 7 de febrer del 2020

ESPAI MATEMÀTIC P3B

Classifiquem mitjons pel seu color i la seva grandària.  Els pleguem tot cargolant i ficant-los dins,
                                                     P3 B  



ESPAI CIENTÍFIC P3

Observem i experimentem lliurement amb la taula de llums i diferents objectes opacs i translúcids.
P3 A
P3 B

CONTE DE LA LLUNA P4

Durant el mes de gener i febrer, hem treballat el conte  “ DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?”
En els espais de l’aula hem fet diferents propostes al voltant d’aquest conte, on els personatges col·laboren entre ells per tal d’aconseguir un mateix objectiu “descobrir quin gust fa la lluna”
A l’espai científic escenifiquem el conte amb les contruccions i animals del conte.
A l’espai pictòric aprenem a dibuixar els personatges del conte amb un nou material que ens ha agradat molt.

A l’espai de lletres i consciencia fonológica treballem el nom dels personatges: cop de veus, confegir el nom a partir de les sil·labes, relacionar paraula/imatge  i escriptura dels noms.
                                                         P4 B
P4 B

dijous, 6 de febrer del 2020

MESUREM P5


DURANT AQUESTES SETMANES ELS NENS I NENES DE P-5 ENS INTRODUÏM EN LA MESURA. HEM D’ACONSEGUIR UNS NOUS REPTES EN EL NOSTRE ESPAI CIENTÍFIC:
“SÉ QUANT MEDEIX LA MEVA TORRE?”
“QUIN OBJECTE ÉS EL MÉS LLARG?”
                          
                              P5 A
P5 B