Benvolgudes famílies,
DESITGEM que esteu molt bé tots i totes!!
Aquests dies ens han agafat de sorpresa. Ens hem trobat dins
de casa amb els nostres fills i filles i la rutina que tan bé coneixiem ha canviat. Esperem que tant els petits/es de casa, com vosaltres esteu vivint
aquesta situació nova de la millor manera possible.
L’equip de mestres d’Educació Infantil, US TROBEM A FALTAR
!! i Us enviem una FORTA abraçada
!!
Passem unes propostes perquè pugueu anar fent (vosaltres
decidiu si les voleu fer o no). Tot i que posem el nom de les classes en
algunes activitats podeu fer les que vulgueu.
Si us sembla bé, podeu guardar les activitats proposades, que
siguin de paper, per quan tornem a l’escola poder-les comentar a l’aula junt
amb els companys i companyes.
JOCS
I RIMES AMB MOVIMENT ( P3 - P4 - P5)
Els jocs i rimes amb moviment són unes cantarelles
rimades que promouen el desenvolupament físic i sensorial i afavoreixen el
desenvolupament del llenguatge i la comunicació.
A través d’elles, ajudem a l’infant a
centrar la seva atenció i concentració, a activar la memòria, la coordinació de
moviments i la lateralitat.
Aquí teniu la primera rima amb
moviment per donar-nos el Bon dia!
des de casa.
BON DIA !!!
Les puntetes dels dits es fan
un petonet i el palmell de la mà també.
Toc, Toc!!!
Qui hi ha?
Sóc jo!
Passi, passi!
Bon dia ______ (diem
nom del nen/a) !
Bon dia ______ (diem el nom de la classe) !
I es fan un petó! Mua, mua, mua!!!
Passeu una bonica estona gaudiu
fent-la amb els vostres fills/es.
CLASSE
DELS PIRATES I CLASSE DELS GEGANTS (P3A - P3B)
CLASSE
DELS DINOSAURES I CLASSE DELS COLORS (P4A - P4B)
LA PRIMAVERA JA HA
ARRIBAT!!!
FA
POCS DIES QUE LA PRIMAVERA VA COMENÇAR !
AQUESTA BONICA CANÇÓ LA VOLEM
COMPARTIR AMB VOSALTRES.
PODEU CANTAR I BALLAR-LA AMB ELS NENS I NENES.
SORTIU AL BALCÓ O MIREU PER LA FINESTRA I OBSERVEU L’ENTORN QUE
ENS ENVOLTA: HI HA PLANTES ALS BALCONS? HAN FLORIT? FEM SILENCI I INTENTEM ESCOLTAR EL
CANT DELS OCELLS, ELS SENTIU?
PODEU FER UN DIBUIX DEL QUE HEU OBSERVAT (OCELLS, FLORS, NÚVOLS …) ELS
INFANTS DE P3 PODEN FER EL DIBUIX AMB AJUDA DELS PARES O GERMANS I ESCRIURE EL NOM. ELS DE P4 PODEN INTENTAR
ESCRIURE LES PARAULES DELS DIBUIXOS QUE HAN REALITZAT.
SI
TENIU PLANTES ELS INFANTS US PODEN AJUDAR A CUIDAR-LES, COM?
●
REGANT-LES
●
NETEJANT-LES FULLA A FULLA
●
POSANT-LES AL SOL
PER
NETEJAR LES FULLES PENSEU QUE S’HA DE FER AMB MOLTA CURA I SOLS NECESSITEM AIGUA I UNA MICA DE COTÓ O UN DRAP FINET.
CLASSE DELS UNICORNS I CLASSE DELS GATS
(P5 A - P5 B)
JA HA
ARRIBAT LA PRIMAVERA!!!!!
US
DEIXEM UN POEMA DE LA PRIMAVERA PER PODER LLEGIR I COMPARTIR AMB ELS NENS I
NENES. SE’L PODEN APRENDRE, BUSCAR ELS NOMS DE FLORS QUE HI SURTEN I FER UN
DIBUIX BEN BONIC DE LA PRIMAVERA AMB QUALSEVOL TÈCNICA (PINTURA, RETOLADORS,
CERES, COLORS, ROBA…. O QUALSEVOL ALTRE MATERIAL QUE SE US ACUDEIXI I TINGUEU A
CASA).
QUANTS NOMS DE FLORS DIFERENTS CONEIXES? PODRIES FER-NE UN LLISTAT?
ENDAVANT!!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada