US ANIMEU A REPRESENTAR UN QUADRE?
PODEU TRIAR UN QUADRE CONEGUT O EN PODEU CREAR UN.
DEIXEU VOLAR LA IMAGINACIÓ I DISFRUTEU MOLT !!
CLASSE DELS PIRATES I CLASSE DELS GEGANTS (P3A - P3B)
Grafismes creatius
Saps fer línies i formes?
. Un puntet?
. Una línia que baixa de la muntanya o que va recta com una carretera?
. Cercles i quadrats ! Sí que en saps perquè ja els has practicat!!!
. I cargols?
Et proposem fer grafismes creatius.
Què necessitem?
- Paper perquè un adult ( pare, mare o germà) facin models de línies i formes.
- Tisores.
- Retoladors.
- Pedres o rotlle paper de cuina.
1. En quadrats o rectangles de paper dibuixar 1 forma o 1 línia diferent.
MODELS DE GRAFISMES
2. Netegem pedres de diferents tamanys.
Sinó tenim pedres podem tallar un rotlle de paper de cuina per fer polseres.
Com comença la proposta?
1. Oferim als infants els models dels grafismes, les pedres i les polseres.
I els retoladors per crear.
2. Per començar expliquem que poden agafar un cartronet de model per fer grafismes
en una pedra o en una polsera
3. Després poden agafar dos o tres cartronets.
O poden CREAR la forma que vulguin a la pedra i a les polseres.
Vinga a CREAR formes diferents i així agafem cada dia una mica més de força a la mà
i els dits i aconseguim tenir més coordinació i precisió!!!
Ens ensenyes les teves creacions?
CLASSE DELS DINOSAURES I CLASSE DELS COLORS (P4A - P4B)
Bon dia família!!
Us proposem passar una entretinguda estona fent traços.
QUÈ NECESSITEM ?
Unes safates d’algun material on es pugui clavar escuradents i alguns
escuradents.
escuradents.
COM HO FAREM ?
Haurem de demanar ajuda als pares que ens dibuixin uns traços a les safates
Ja podem anar clavant escuradents per sobre dels traços.
Hem de vigilar de no sortir de la línia.
Us proposem una altra opció per treballar el traç
QUÈ NECESSITEM ?
Un full de paper amb els traços dibuixats i petits objectes que tingueu per casa..
COM HO FAREM ?
Anirem posant els diferents objectes resseguint la línia del traç
ÀNIMS!!!
CLASSE DELS UNICORNS I CLASSE DELS GATS (P5A - P5B)
LLETRA PER LLETRA!!!!!
OBSERVA AQUESTES IMATGES I FES LES SEGÜENTS TASQUES:
Dibuixeu una taula amb caselles per escriure les paraules en els requadres,
una lletra a cada casella, (ho poden fer els infants amb ajuda i/o supervisió de l’adult)
Per exemple:
1.Poc a poc retalleu per les línees.
2. Ara que teniu totes les lletres barrejades, aquí està el veritable repte:
Sou capaços de tornar a construir-les? I tant que sí!
Vinga, ànims.
3. Si ho heu aconseguit, que segur que sí, us podeu inventar una frase amb algunes d’elles i escriure-la.
Per exemple:
- LA PILOTA BOTA ALT
I tu? Quines has inventat?
RECORDEU QUE HEU DE FER LA LECTURA SETMANAL !!!
RECORDEU QUE HEU DE FER LA LECTURA SETMANAL !!!
Per acabar, us deixem un enllaç per continuar construint paraules. A jugar!!!!
EQUIP DE MESTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada