diumenge, 17 de maig de 2020

DILLUNS 18 DE MAIG

BON INICI DE SETMANA FAMÍLIES D'INFANTIL, NENS I NENES !
AVUI US PROPOSEM AQUESTA RIMA AMB MOVIMENT. 
UN NEN ESTÀ AQUÍ
 L’ (nom de l’infant) està aquí.
Amb un cap,  dos ulls i un nas petit.
Dos orelles i una boca així.
Dos braços, dues mans. 
Pit, panxa, cames, genolls
i a baix de tot que casi no els veus

ben forts dos peus.
ENGLISH TASK
GOOD MORNING !! HOW ARE YOU ? I HOPE THAT YOU ARE FINE. BON DIA! DESITJO QUE ESTEU BÉ !
YOU CAN REMEMBER THE BODY VOCABULARY SINGING , REPEATING OR LISTENING THESE VIDEOS. PODEU RECORDAR EL VOCABULARI DEL COS CANTANT, REPETINT O ESCOLTANT AQUESTS VIDEOS.



COME ON ! TRY TO SAY AND TOUCH YOUR PARTS OF THE BODY ! VINGA ! INTENTEU ANOMENAR I TOCAR LES PARTS DEL COS !


TO WORK MORE SI VOLEU TREBALLAR MÉS
TOUCH YOUR ... (ANOMENA I TOCA LA PART DE LA CARA QUE SURT)


PLAY AND ENJOY (JUGA I DISFRUTA)
YOU CAN SEND ME A PHOTO, A VIDEO, A MESSAGE... EM PODEU ENVIAR UNA FOTO, UN VIDEO, UN MISSATGE ... teacherp3p4p5@gmail.com
CLASSE DELS PIRATES I CLASSE DELS GEGANTS (P3A - P3B)
EL QUADRAT
Aquesta setmana us volem proposar una activitat senzilla:
conèixer el QUADRAT.
Primer de tot podeu mirar què li va passar al quadradet d'aquest conte que podeu trobar a Youtube.
Quatre petites cantonades de no res - Editorial Juventud
Tot seguit, podem fer el nostre quadrat. El podem fer més gran o més petit.

QUÈ NECESSITEM?
- 4 bastonets que siguin iguals (és molt important que siguin iguals). Poden ser escuradents, palletes,...
- 4 boletes de plastilina (o altre material similar). Podem utilitzar la plastilina que vam fer a casa.
Cómo hacer plastilina casera ✅

Ara ja podem unir quatre boles de plastilina amb els bastonets per a que quedi un quadrat.
Mira el nostre. Ens ensenyes el teu?

Cómo introducir las potencias en Primaria | MATEMÁTICAS EN ...
QUÈ PRETENEM?
Que l’infant s’adoni que:
- El quadrat té quatre costats iguals, i per això,  tots els escuradents, palletes,..
han de tenir la mateixa llargada.
- El quadrat també té quatre angles (les cantonades del conte).
- I quatre vèrtexs fets amb quatre boles de plastilina.
També podem experimentar. QUE PASSARIA SI...
- Posem un costat més llarg o més curt que els altres? Totes les cantonades són iguals? N’hi ha una que fa més punxa?
- I si en posem dos de llargs i dos de curts?
- Si en lloc de quatre boles i quatre escuradents en posem tres? És el mateix ? Té un altre nom?
SI T’HA AGRADAT I VOLS SEGUIR EXPERIMENTANT AMB FIGURES GEOMÈTRIQUES POTS...
- Fer un xurro amb la plastilina i fer un cercle.
- Fer altres figures que t’imaginis.
Esperem que us agradi la proposta, que experimenteu molt i, sobretot que us ho passeu molt bé!!
CLASSE DELS DINOSAURES I CLASSE DELS COLORS (P4A - P4B)
Bon dia, famílies!! 
Avui us proposem una activitat per treballar i gaudir amb la geometria. 
“Construïm figures geomètriques “
Per aquesta activitat necessitareu, escuradents i plastilina. 
També podeu utilitzar altres materials com canyetes de plàstic i qualsevol material moldejable
que us pugui servir per unir els escuradents. 
Un cop construïdes les figures geomètriques, podeu comptar:
- Quants escuradents hem utilitzat per construir la figura? 
- Quantes boles de plastilina hem utilitzat per construir la figura?

Ànims família!!


CLASSE DELS UNICORNS I CLASSE DELS GATS (P5A - P5B)

HOLA NENS I NENES!!! AQUESTA SETMANA A L’ESPAI DE LES MATEMÀTIQUES TREBALLAREM AL
VOLTANT DE LES FIGURES GEOMÈTRIQUES.
PER TREBALLAR NECESSITAREU: PLASTILINA I ESCURADENTS
SI NO TENIU PLASTILINA, NO PATIU! EN PODEU FER. US PASSEM LA RECEPTA.
ANIMEU-VOS A LLEGIR CONJUNTAMENT ELS INGREDIENTS QUE NECESSITAREU. 
INGREDIENTS PER FER PLASTILINA CASERA:
3  TASSES  PETITES  DE  FARINA
( una tassa de café ). Utilitzeu la mateixa mida de tassa pels altres ingredients).
1  TASSA  PETITA  DE  SAL 
1  TASSA  PETITA  D’AIGUA
OLI  DE  GIRASOL (dos cullerades en un inici.
Si necessiteu més afegir mitja cullerada)
C:\Users\Olga\Desktop\FOTOS NUMEROS Y SUDOKU\IMG_8964.JPG
QUAN TINGUEU TOTS ELS INGREDIENTS EN UN BOL AMASSEU BÉ I JA TINDREU LA VOSTRA PLASTILINA!!! 
PODEU AFEGIR ALGUN COLORANT SI VOLEU
(amb la remolatxa podeu fer color vermell, amb la cúrcuma color groc, amb la col lombarda color lila…..)
C:\Users\Olga\Desktop\FOTOS NUMEROS Y SUDOKU\IMG_8966.JPG
ARA ENS TOCA COMENÇAR A PREPARAR UNS CARTELLETS AMB ELS NOMS DE LES FIGURES GEOMÈTRIQUES
QUE VOLEM TREBALLAR; FIGURES PLANES (TRIANGLE, QUADRAT, ROMBE, PENTÀGON I HEXÀGON)
A L’AULA VAM COMENÇAR A INTRODUIR LES FIGURES DE MÉS DE QUATRE COSTATS AMB EL NOSTRE
JOC DE “RESAQUES METÁLICOS”.
SI US ANIMEU TAMBÉ PODEU INTENTAR-HO AMB FIGURES AMB VOLUM (PIRÀMIDE, CUB I PRISMA).
DESPRÉS D’HAVER FET ELS CARTELLETS ELS LLEGIREM CONJUNTAMENT I A MIDA QUE LLEGIM EL NOM
DE LA FIGURA PREGUNTAREM AL NEN O NENA:
-  QUANTS COSTATS CREUS QUE TÉ?
 L’INFANT HAURÀ D’ESCRIURE EL NÚMERO QUE CREU QUE TÉ I FICAR-HO AL COSTAT
(SI S’EQUIVOCA NO DIREM RES, PERQUÈ DESPRÉS DE LA PRÀCTICA HO PODRÀ COMPROVAR ELL/A MATEIX)

ARA JA TOCA COMENÇAR A EXPERIMENTAR I INTENTAR CONSTRUIR LES FIGURES.
US POSEM UNS EXEMPLES PER A QUE US AJUDIN. 
QUAN ACABEU FIQUEU AL COSTAT DE CADA FIGURA EL SEU NOM I COMPTEU ELS SEUS COSTATS. 
US HAVÍEU EQUIVOCAT EN UN INICI? HO HEU FET BÉ?



ENVIEU-NOS LES VOSTRES PRODUCCIONS!!!!!
I PERQUÈ NO FER UNA CONSTRUCCIÓ LLIURE ARA QUE JA TENIU LA PLASTILINA I ELS ESCURADENTS???? 
QUANTS COSTATS TÉ LA TEVA PRODUCCIÓ?
EQUIP DE MESTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada